ArtVista БРОЙ /// Мениджър 06/23
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Ефектът на разпръскването
Летните събития като маркетингов инструмент
Ефектът на разпръскването

Летните събития като маркетингов инструмент


Истински почитателите на изкуството, фенове, вдъхновяващи се от всичко, което е модерно в момента, претенциозни сноби, ентусиасти, които винаги са там, където е купонът, инфлуенсъри от всякакво естество, представители на различни ъндърграунд култури… Фестивалите, които изобилстват през лятото, са най-органичната и директна платформа за свързване на марките с потребителите. Като спонсор на фестивал бизнесът достига до хиляди хора, а чрез медия партньорите, които отразяват събитието, и чрез социалните медии, в които потребителите споделят преживяванията си, получават допълнителна безплатна експозиция. Летните фестивали са перфектният миш-маш, в който различни индустрии се сместват, без да си пречат, намирайки своята нишова аудитория – най-ценния ресурс в маркетинга днес.
След пандемията хората имат нужда от „хляб и зрелища“ повече от всякога. Именно това им предоставят фестивалите и популярността им ще продължава да расте въпреки ускорената дигитализация на света и навлизането на изкуствения интелект (AI). Това е и най-голямото им предимство: предоставят ексклузивно изживяване, емпатия и катарзис на живо. И споделеност с общност от хора, която изповядва същите ценности – нещо, кое...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
култура
летни фестивали
отдих