ArtVista БРОЙ /// Мениджър 04/24

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Морската ваканция като рекламна дестинация

Това, което преди е работило в маркетинга, сега не носи резултати и е необходим нов подход

Автор:

Бисер Костадинов

Морската ваканция като рекламна дестинация

Морската ваканция като рекламна дестинация

Това, което преди е работило в маркетинга, сега не носи резултати и е необходим нов подход

Морската ваканция като рекламна дестинация
quotes
Глобалният пазар на крайбрежен и морски туризъм се оценява на 2,9 трлн. долара през 2021 г. До 2030 г. се очаква той да нарасне до 5 трлн. долара, сочи доклад на Grand View Research, Inc. Двигатели на този растеж са достъпните възможности за пътуване и пътешествията с цел развлечение, които са особено модерни сред поколението Милениум (родените между 1981 и 1996 г., потребителите, които в момента са в най-активна възраст) и по-младите генерации. В доклада на Grand View Research, Inc. лъвският пай се пада на Европа, която реализира 32,3% от приходите в световен мащаб при този вид туризъм. Горещи тенденции Covid-19 вече не е фактор и туристическата индустрия отново е в разцвета си, но пандемията подейства като мощно сеизмично разместване, като показа, че това, което е работило преди в маркетинга, сега не носи резултати. Туристическият сектор е един от първите, който се дигитализира почти изцяло, ползвайки смело и изкуствения интелект (AI) – при резервациите, при изготвянето на персонални препоръки и маршрути за потребителите, при управлението на рекламите в Google Ads и Meta Ads, при изготвянето на стратегия за SEO и имейл маркетинга. AI е страхотен помощник, но естественият талант значително го превъзхожда при разказването на вълнуващи и...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg