Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Образование 360

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Децата ни не са глупави и точно затова не им се ходи на училище

Най-големият негатив на образователната ни система е, че се фокусира върху дефицита, а не върху ресурса

Децата ни не са глупави и точно затова не им се ходи на училище

Децата ни не са глупави и точно затова не им се ходи на училище

Най-големият негатив на образователната ни система е, че се фокусира върху дефицита, а не върху ресурса

Децата ни не са глупави и точно затова не им се ходи на училище
quotes
Ролята на детските психолози в семействата и в училищата в България продължава да бъде подценявана. Затова искам да споделя личния си опит – с хирургическа прецизност те могат да върнат щастието в сринато в мрачна бездна дете с един-единствен разговор. Могат да бъдат медиатори, ментори и лечители в раздирана от проблеми среда – ако бъдат овластени. Както и лични приятели, защото „да превеждаш“ от детски се оказва адски трудна работа. И защото често се случва да сме неподготвени, а самочувствието ни на знаещи и справящи се родители и професионалисти от системата на образованието да катастрофира, независимо дали го признаваме или не. Димитрина Проданова е психолог и детски терапевт с дългогодишна практика. Автор е на книгите за практическа детска психология: „Превод от детски. Как да спасим децата от възрастните и обратно“, „Превод от детски за напреднали“, „Книга антидепресант“ и на пътеписа „Пътувани сънища – Тибет, Индия и Непал“. Организира тематични срещи за подкрепа на родители. Кои са най-честите проблеми, с които се сблъсквате при работата си с деца в училищна възраст? Работя най-много с тийнейджъри. В тази възраст водещи са темите за самооценката и за мотивацията, но ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg