Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Омниканален маркетиг и микс от реалности
Фокусът върху възвръщаемостта от инвестициите в рекламата е по-силен от всякога през 2023 г.
Омниканален маркетиг и микс от реалности

Фокусът върху възвръщаемостта от инвестициите в рекламата е по-силен от всякога през 2023 г.


Откакто в онлайн пространството се разпространи първото изображение, създадено от програма с изкуствен интелект (AI), започна неспирна дискусия по темите кое е истинско и кое не; ще вземе ли AI работата на много хора; ползите или негативите ще са повече от използването на AI; ще унищожи ли AI цялото човечество? За да започне дебат между криейтив професионалистите в Португалия, рекламна агенция Legendary People + Ideas провокира гилдията с няколко изображения, лансирани точно за 1 април, Деня на шегата. Кампанията „Първоаприлска лъжа? Не, AI“ повдига важни въпроси, като използва хумора: Може би сте чули за новата лятна колекция на Доналд Тръмп, представена на Седмицата на модата в Ню Йорк? Ако не знаете отговорите на тези въпроси, говорете с Legendary
Онлайн и офлайн маркетингът стават все по-неразделни. Tова е добра новина! Все още има „специалисти“, които смятат, че единият вид маркетинг е по-важен от другия и обратното. И онлайн, и офлайн маркетингът са еднакво важни, защото са двете страни на една и съща монета, наречена комуникация в действие. Време е този факт да се отрази и в рекламния криейтив, който още на ниво з...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
реклама
маркетинг
медии
изкуствен интелект