Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|LinkedIn "филтрира" публикациите ви? Ето как да компенсирате
В края на есента LinkedIn въведе промяна, която може би ще отеква в професионалните среди години наред: социалната мрежа започна да филтрира каква част от мрежата ви вижда съдържанието, което публикувате.
Въпреки че целта на тази промяна е позитивна и добре замислена – да не бъдат потребителите на LinkedIn “прекалено известявани“ (вижте отдолу) – неумишлената последица може да бъде свиване на обхвата на публикациите ви в сайта.
Това е може би първият път, когато алгоритъм, който не разбирате, намалява процента на бизнес мрежата, до която имате лесен достъп.
Според мен, можем да си направим следните 2 извода:
1. От неприятната страна на нещата, ако не публикувате съдържание в продължение на повече време, когато най-накрая публикувате нещо, то ще достигне до фракция от мрежата ви.
2. От положителна гледна точка, ако активно ангажирате мрежата си, ще поддържате, а може би и разширявате обхвата си.
В своята статия, What Happens After you Hit Publish („Какво става, след като натиснете 'Публикувай'“), изпълнителният редактор на LinkedIn, Дан Рот, пише, че когато публикувате статия, „много от контактите ви – но не задължително всички – ще получат известие... Що се отнася до известията, гледаме да се уверим, че хората не получават прекалено много – тъй като голям брой потребители се оплакват, че знаменцето светва „твърде“ често, – затова в някои случаи използваме алгоритъм, който определя кои потребители кои известия ще видят.“
Дан прави препратка и към публикация на инженерния мениджър на LinkedIn, Байрън Ма, който обяснява алгоритъма в по-големи детайли.
Байрън пише: „За да сме сигурни, че потребителите получават само известия за висококачествени и отнасящи се до тях публикации, правим две неща. Първо, всички публикации преминават през нашия филтър за спам и ниско качество, преди да бъде изпратено известие. Второ, известията достигат само до потребителите, за които преценим, че са „силни контакти“. Оценката ни е базирана на данни за „клауд“ услугата на LinkedIn.”
Нека ви обясня как реагирах аз на тези промени:
1. Работя по-усърдно, за да обслужвам мрежата си.
Предполагам, че един начин да засилите „връзката“ си с другите потребители е да ги накарате да „харесват“, споделят или коментират публикациите ви.
2. Съдя за успеха си по нивата на ангажираност, не броя преглеждания.
Обръщам особено внимание на „харесванията“, споделянията и коментарите. Предпочитам да пускам публикации, които генерират 1000 „харесвания“ и 5000 преглеждания, отколкото 500 „харесвания“ и 50 000 преглеждания.
3. Следя чуждите практики, които дразнят потребителите...
... и ги избягвам. Това е социална мрежа за професионалисти и всички трябва да се държим професионално и уважително. Затова уважавайте времето и интелекта на останалите потребители.
Със сигурност не ми е работа да обяснявам, защитавам или съдя политиките на LinkedIn. Изпитвам огромно уважение към мрежата и особено към редакторския й екип. Но, разговаряйки с клиентите, колегите и приятелите си, осъзнах, че почти никой не е наясно с нововъведените промени. Затова и ги споделям с вас днес.
Брус Касаноф, биографичен писател и професионален коуч, за LinkedIn.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.