Трети ден Blackberry с проблем

Трети ден Blackberry с проблем

Вече трети ден собствениците на смартфони Blackberry имат проблеми с достъпа си до мрежата чрез устройството, с чата и изпращането на онлайн съобщения. Засегнати са потребителите в Европа, Близкия изток и Азия, отбелязва BBC. Причината е срив в сървърите на компанията, производител на Blackberry – Research in Motion (RIM), разположени в Лондон.

В процесите на всяко устройство участват не само сървърите на националния оператор (например на българския), но и информационните центрове на компанията RIM. Ето защо проблемът на Острова има отношение към нормалната работа в устройствата Blackberry на трите континента, обясниха специалисти.

Вчера от RIM признаха, че вместо да намаляват, проблемите на достъпа на устройствата до мрежата продължават трети ден и дори са се разпространили до Аржентина, Бразилия и Чили.

Телекомът Vodafone UK, който оперира на Острова, уведоми клиентите си с Blackberry в Twitter, че услугата не е изцяло възстановена. Конкурентът T-Mobile UK заяви, че проблемите с тези смартфони засягат собствениците им в цяла Европа, независимо към кой мобилен оператор имат договор те.

Съобщения за непълен достъп до интернет услугите на телефоните днес бяха разпространени също в Испания, Близкия изток и Африка. В Обединените арабски емирства (ОАЕ) компанията за мобилни услуги Etisalat се извини за продължилото прекъсване на услугите на BlackBerry, като ги обясни с проблемите в сървърите на RIM. Същото направи и кенийският оператор Safaricom, както и Vodacom в Южна Африка.

Проблеми с мрежата на Blackberry не бяха регистрирани в САЩ.

RIM коментира в Twitter, че се извинява на потребителите за неудобството, и че работи по отстраняването на проблема.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ