Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Трети ден Blackberry с проблем
Вече трети ден собствениците на смартфони Blackberry имат проблеми с достъпа си до мрежата чрез устройството, с чата и изпращането на онлайн съобщения. Засегнати са потребителите в Европа, Близкия изток и Азия, отбелязва BBC. Причината е срив в сървърите на компанията, производител на Blackberry – Research in Motion (RIM), разположени в Лондон.
В процесите на всяко устройство участват не само сървърите на националния оператор (например на българския), но и информационните центрове на компанията RIM. Ето защо проблемът на Острова има отношение към нормалната работа в устройствата Blackberry на трите континента, обясниха специалисти.
Вчера от RIM признаха, че вместо да намаляват, проблемите на достъпа на устройствата до мрежата продължават трети ден и дори са се разпространили до Аржентина, Бразилия и Чили.
Телекомът Vodafone UK, който оперира на Острова, уведоми клиентите си с Blackberry в Twitter, че услугата не е изцяло възстановена. Конкурентът T-Mobile UK заяви, че проблемите с тези смартфони засягат собствениците им в цяла Европа, независимо към кой мобилен оператор имат договор те.
Съобщения за непълен достъп до интернет услугите на телефоните днес бяха разпространени също в Испания, Близкия изток и Африка. В Обединените арабски емирства (ОАЕ) компанията за мобилни услуги Etisalat се извини за продължилото прекъсване на услугите на BlackBerry, като ги обясни с проблемите в сървърите на RIM. Същото направи и кенийският оператор Safaricom, както и Vodacom в Южна Африка.
Проблеми с мрежата на Blackberry не бяха регистрирани в САЩ.
RIM коментира в Twitter, че се извинява на потребителите за неудобството, и че работи по отстраняването на проблема.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.