3 непростими грешки в работата

3 непростими грешки в работата

Експертите в мениджмънта от дълго време опитват да убедят ръководствата на компаниите, че грешките на служителите трябва да се прощават. Защото така хората се учат трайно на нови умения и в бизнеса има прогрес.

Така е, обаче все пак не всички грешки са равни, коментира Harvard Business Review. Има няколко вида поведение в изпълнението на служебните ангажименти, които рядко водят до това да се научи нещо ново. Ето 3 от тях:

1. Когато служителят преднамерено върши нещо погрешно. Гафовете в службата се прощават само ако са неволни, ако не се повтарят и са заради добри намерения. В случай, че даден проект се е провалил, защото някой е заблудил другите, или защото е скрил информация, оправданието, че всеки се учи от грешките, не издържа.

2. Ако човек от екипа се проваля в това да намери точните данни. Често грешките могат да бъдат избегнати чрез един простичък вид събиране на информация: като целевите клиенти са предварително попитани какво мислят или като идеята е тествана, преди да е пусната под формата на стока или услуга.

3. Когато се поставя приоритет върху теориите, а не върху опита. Някои неща не могат да се проучат по друг начин, освен да се изпитат. Погрешно е решението да се хабят ресурси за изследването на нещо, когато може да се създаде реален прототип и той да бъде пробван. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ