3 стъпки преди да повишите служител
Да повишиш служител е един от сигурните методи за насърчаване и показване на признателност за добре свършената работа. Повишението е успех за професионалиста. От мениджърска гледна точка се очаква то да доведе и до успехи за компанията.
Има три предварителни стъпки, които ще ви помогнат да разберете дали решението да повишите даден кадър е правилно и ще бъде ефективно, посочва Harvard Business Review. Ето кои са те, според изданието.
1. Направете оценка на досегашното му представяне. Уверете се, че избраният от вас служител ще бъде способен да изпълнява задълженията си на новия пост. Обърнете внимание на досегашната му работа и се замислете върху първите пет причини, които са индикатор за това че той ще се справи в бъдеще и трябва да бъде повишен.
2. Помислете дали има съответствие. Трябва да бъдете сигурни, че човекът ще изпълнява новата си работа с желание, също както досегашната. Замислете се дали той ще общува повече, дали ще работи с технологиите, дали ще пътува и как според вас той би приел това.
3. Тествайте, преди да дръпнете спусъка. Измислете задача, подобна на тези, които служителят ще изпълнява ако бъде повишен, и му я възложете. Така полезно ще изпитате уменията на конкретния кадър. Успех!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.