4 начина да съсипем кариерата си:))

4 начина да съсипем кариерата си:))

Кариера се гради с години, но животът е пълен с примери как може да бъде съсипана за секунди. Не ви препоръчваме да следвате следващите съвети, но ги прочетете, за да не повтаряте най-разпространените грешки, които хората допускат по стълбичката към успеха:

И най-добрите професионалисти се издънват, когато използват некоректен тон в имейлите си. Това е един от сигурните начини да съсипете кариерата си. Некоректните изказвания в деловата кореспонденция са сред основните причини за неприятности в работата.

Никога не забравяйте, че всеки от колегите ви гради по някакъв начин имиджа на фирмата. Никога не си позволявайте да обиждате колегите си пред външни лица в стремежа да изтъкнете себе си. Ако се опитвате да злепоставите колега пред клиентите ви например, злепоставяте цялата фирма.

Друг сигурен начин да разрушите кариерата си е да се скарате с шефа пред външни хора. Забравете за скорошно повишение, ако изобщо останете в тази компания. Не си мислете, че ако изтъкнете грешката на началника пред други хора той ще оцени будния ви ум. Ако грешката е сериозна, по-добре да се опитате да я отстраните по възможно най-деликатния начин, вместо да привличате вниманието на всички присъстващи.

Излагането по време на корпоративвни партита е сред най-честите провинения на иначе перспективни хора. Въпреки че корпоративните сбирки се правят с цел колегите да се отпуснат и опознаят, не прекалявайте и не забравяйте добрия тон и етикет на поведение.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър
Над 127 млн. пътници е превозило столичното метро през 2024 г.
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
Имате лош шеф? Ето как да се справите