6 стъпки, които превръщат страхотната идея в бизнес
Ако искате да превърнете вашата страхотна идея в бизнес не е нужно само желание. Трябва да изчислите рисковете, да намерите капитал и да извървите редица други важни крачки. През последните две години съм интервюирал около 180 предприемачи в стремежа си да разбера разликата между малкото, които успяват и многото, които не успяват. Така изведох 6 жизненоважни стъпки, които успелите правят, пише Питър Коан за Inc.com.
1. Поставете си цели
Когато започвате предприятие, вероятно ще има какво да предложите на хората, които ще се опитате да наемате. Но аз говорих с много основатели на компании, които са били в състояние да наемат изключителни хора. За да направят това те са имали мисия, с която да ги привлекат. Но само тя не стига, те са имали и краткосрочни цели, които придават яснота на бизнеса.
2. Вземете пазари
Ако можете да си поставите цели, вие все още сте далеч от успеха. В края на краищата, трябва да разберете кой ще използва или купи вашия продукт. И за да направите това, вие ще трябва да изберете пазарите, към които да се насочите.
3. Набиране на капитал
Излишно е да казвам, че всеки има сметки за плащане. Така че, ако ще наемате или купувате консумативи ще се нуждаете от пари. Но откъде може да ги получите? Най-добрата вероятност са вашите клиенти. Ако успеете да ги накарате да ви плащат повече за продукта ще успеете да покриете вашите постоянни разходи ще бъдете в добра позиция.
4. Изграждане на екип
Не можете да направите всичко сам, но трябва да устоите на изкушението да наемете приятели, освен ако тези приятели имат умения в области, които са от решаващо значение за успеха ви. Открих, че най-успешните начинания се случват благодарение на най-талантливите хора.
5. Спечелете пазарен дял
За да растете трябва да накарате клиентите да използват вашия продукт и в крайна сметка да заплатят за него. Но открих, че много клиенти се страхуват да са твърде зависими. За да преодолеете това трябва да предложите на клиентите това, което аз наричам стойност.
6. Адаптирайте се към промените
Може би си мислите, че тези пет стъпки са достатъчни, но грешите. Това е така, защото нуждите на клиентите, технологиите и конкурентите се развиват много по-бързо отколкото си мислите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.