Kia и Nissan се възползваха рекламно от загубата на Англия

Kia и Nissan се възползваха рекламно от загубата на Англия

Британските представителства на автомобилните компании Kia и Nissan се възползваха рекламно от поражението на Англия на Световното по футбол, съобщава списание Marketing.

След загубата на Англия от Германия Kia пусна в The Times реклама със слоган: " Е добре де, ние пък бием германците по гаранция!". Става дума за гаранционния срок на автомобилите, който във Великобритания за всички коли от марката Kia в е седем години, а за BMW или Audi например - три години.

Британският клон на компанията е бил подготвен предварително и за развой от мача, при който Англия побеждава Германия. При победа, слоганът щял да гласи: "Нашата гаранция също „бие” германците”.

Представителството на Nissan пък публикува в таблоида The Sun реклама на модела GT-R със слоган: "Надпревара, която немците така и не успяха да спечелят!”.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Европейските лидери са изпълнени с предпазлив оптимизъм след разговор с Тръмп преди срещата с Путин
Ликвидаторите на втората по големина китайска строителна компания Evergrande продадоха картина на Моне
"Алфа Рисърч": Все повече българи подкрепят влизането ни в еврозоната
Времето: Ветровито с температури до 35 градуса
Доц. Кунчев: Има леко увеличаване на заболеваемостта от COVID-19, но ситуацията не е притеснителна
Малта и България са с най-ниски акцизи върху дизела и бензина в Европа през 2025 г.
The Wall Street Journal: Могат ли САЩ да попречат на китайския AI да завладее света?
На днешната дата, 14 август. Рождениците днес