Kia и Nissan се възползваха рекламно от загубата на Англия

Kia и Nissan се възползваха рекламно от загубата на Англия

Британските представителства на автомобилните компании Kia и Nissan се възползваха рекламно от поражението на Англия на Световното по футбол, съобщава списание Marketing.

След загубата на Англия от Германия Kia пусна в The Times реклама със слоган: " Е добре де, ние пък бием германците по гаранция!". Става дума за гаранционния срок на автомобилите, който във Великобритания за всички коли от марката Kia в е седем години, а за BMW или Audi например - три години.

Британският клон на компанията е бил подготвен предварително и за развой от мача, при който Англия побеждава Германия. При победа, слоганът щял да гласи: "Нашата гаранция също „бие” германците”.

Представителството на Nissan пък публикува в таблоида The Sun реклама на модела GT-R със слоган: "Надпревара, която немците така и не успяха да спечелят!”.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
Братя Карни превръщат колиба в империя от пицарии със заем от 600 долара
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото