Защо винаги нося оранжев часовник
Много неща трябва да се обединят, за да предопределят като успешно бъдещето на един нов бизнес. Страхотен продукт, блестящ екип, правилни срещи – списъкът може да продължава. Но има един начин за бързо постигане на успех, който е по-лесен, отколкото си мислите: Намерете един умен начин да се откроите, пише Идо Лефлер за Inc.com.
Някои избират пътят на сър Ричард Брансън, изпълнен с големи, смели приключения, които приковават вниманието на света.
Други смятат, че възможността да се откроите е да слушате искрено феновете си и да се опитвате да отговорите на всеки един пост в социалните мрежи. Като човек, който е опитал това, мога да кажа, че:
а) това е невероятно благородно
б) това е невероятно трудно
в) е невероятно впечатляващо да се види
споделя още авторът и посочва: "Аз избрах още по-лесен подход, който често се игнорира. Произходът му датира от 2006 г., когато бях на път към първата ми голяма среща с Walgreens. Спонтанно реших да си купя оранжева вратовръзка и си я сложих. Тъй като нашата първа марка беше „Да, на морковите“, мислех, че това ще бъде забавен начин да поднеса посланието на марката. Излишно е да казвам, че срещата беше успешна.
Следващите няколко месеца бяха изпълнени с толкова много оранжеви неща, които купувах, че жена ми мислеше, че издигам цвета в странен култ. На търговски изложения, срещи, събития, навсякъде винаги носех по нещо оранжево - нищо прекалено, просто малки детайли като часовник или маратонки, които караха хората да се усмихват. Всеки път, когато го правех се чувствах малко по-щастлив и свързан с марката и мисля, че хората го забелязваха.", разказва Лефлер.
Оттогава в бранша му се носи славата на Човека, който винаги носи нещо оранжево. "Това е отправна точка в разговора при всеки нов контакт. Плюс това, това е забавна причина да отидете на пазар.
Така че, изберете си нещо, с което да сте различни, да се откроявате и оставете другите да дишат прахта ви.", съветва от първа ръка Лефлер.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.