Понякога и най-добрите стратегии се провалят! Защо?

Всички сме изпитвали чувството на неудовлетвореност, когато видим, че високо ценена и иновационна стратегия се проваля. Когато изпълнението е последвано от слаби резултати има първоначален период на отричане, след което следва спазъм от признаването на факта, че това просто няма да се получи. Накрая идва болезненият процес от разплитането на конците на това, което вече е считано за погрешна стратегия. Звучи ли ви познато? Виждам този модел да се повтаря често в ръководните екипи, с които работя, но съм забелязал и нещо друго, основният проблем се крие другаде, пише Лес Маккоун за Inc.com. И формулира
трите най-често срещани причини добрите стратегии да се сгромолясват.
1. Добрият продукт се изхвърля с боклука
Прилагането на нова стратегия често включва някой, който е лично натоварен с изпълнението й. Понякога този човек се оказва абсолютна грешка. В резултат на това цялата идея и реализацията й са заложени на карта. Истината е, че е много вероятно стратегияга да е съвсем правилна. Вие просто сте наели погрешния човек, който да я изпълни. Следващия път, когато осъзнаете това не захвърляйте цялата стратегия. Просто сменете човека.
2. Бъдете търпеливи
Засадете растение, а след това всяка седмица го изкоренявайте, за да видите дали корените му не започват да боледуват. Звучи глупаво нали? Това обаче се случва в повечето компании. Вместо да се даде време на стратегията да покаже своите резултати тя е постоянно блокирана. Ако резултатите не идват достатъчно бързо, започваме да се притесняваме дали всичко е наред. За това се изисква търпение, както и правилно планиране. Сроковете са от изключително значение за успешното бизнес начинание. Няма как да очаквате веднага да берете плодовете на своя труд.
3. Малките грешки
При започването на нов проект винаги съществува риск от допускането на грешки. Това колко бързо ще бъдат хванати те е в основата на успеха на новия проект. Всяка малка грешка води след себе си друга и ни отклонява от правилната посока. Грешката сама по себе си в повечето случаи не е проблем – тя може да бъде поправена. Проблемът идва, когато не й обърнем достатъчно внимание. Тогава тя пуска пипалата си по целия процес. В такива условия и най-добрата стратегия не може да оцелее.
Така че, проблемът не е в стратегията. А лежи в тромавите тактики, които компанията използва. Припомнете си го следващия път, когато усетите, че бизнесът ви поема в грешна посока.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.