И едно "Благодаря!" е достатъчно
Не чакайте годишните доклади, за да похвалите звездните си служители. А просто благодарете. Това ще повиши резултатността и дори ще помогне на бизнеса ви да направи повече пари.
Според ново изследване (и може би законите на здравия разум) дружествата, които изразяват признание към служителите си е 12 пъти по-вероятно да генерират силни бизнес резултати, отколкото тези, които не го правят, пише Катлин Кийм за Inc.com.
В компаниите, фокусирани върху възнаграждаването на работниците, ангажираността на служителите, производителността и обслужването на клиентите са с около 14% по-добри, сочи пък изследване на Bersin & Associates.
Бъдете конкретни и познавайте хората си. Повечето служители ще се радват на лична благодарност, те искат тя да бъде персонализирана към тях. Освен да кажете: „Свърши добра работа !” и добавете конкретна задача, с която смятате, че служителят се е справил добре.
Помислете как най-добре да благодарите. Начинът, по който го правите е също толкова важен, колкото самата благодарност. Всеки служител реагира различно на признанието. Много от тях оценяват обществената похвала. Други се притесняват, ако се окажат в центъра на вниманието. Затова, направете си труда да опознаете вашите служители, за да уцелите точния подход при поднасянето на благодарности, съветва още Катлийн Кийм.
Включете и трети страни, добавя тя. Насърчете цялата компания да изрази благодарност и похвала. Разпространете този дух в компанията. Настоявайте мениджърите на отдели да споделят историите на успеха, да изтъкват постиженията на членовете на екипа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.