Как да намалите техническите разходи на фирмата

Управление
Обновена 00:03ч., 29.04.2010
Разходите за офис техника понякога чувствително намаляват бюджета на бизнеса, пише сп. Entrepreneur. Ако сте мениджър, има няколко простички и ефективни начина да ги ограничите:
- В случай, че спешно се нуждаете от определен софтуер или ви трябва компютърна програма, която ще използвате само веднъж – възползвайте се от гратисния срок от 30 дни, който компаниите дават на клиентите, за да изпробват продуктите им.
- Оценете реално възможностите на техниката във фирмата. Не е задължително веднага да обновявате компютрите и софтуера в офиса, ако могат още малко да бъдат използвани без проблем. (Разбира се, това не означава необходимото технологично обновление да се забавя заради прекалена пестеливост.)
- Помолете екипа си последният служител да провери дали всички компютри са изключени, преди да си тръгне. Така ще намалите малко от фирмената сметка за електричество.
- Оставете само един-два стационарни телефона за външна връзка и премахнете всички вътрешни номера. Служителите в модерните компании вече масово предпочитат да общуват с колегите си чрез служебните мобилни телефони или чрез интернет програмите като MSN, Skype и VoIP, инсталирани на компютрите в офиса.
- Ако външна фирма се грижи за техническата поддръжка на офиса ви, прерзгледайте условията на договора си сега! В кризата цените на услугите на този род фирми паднаха драстично. Може да намерите по-добра оферта от конкурентна фирма за техническа поддръжка.
- Проучете кои уреди са енергоспестяващи, когато купувате ново оборудване. Обърнете внимание специално на осветлението.
- Няма нищо лошо, ако купите някой монитор или машина за охлаждане на вода "втора ръка". Много компании напоследък фалираха и разпродават имуществото си или намалиха служителите си и нямат нужда от толкова много техника. Някои от уредите им си заслужават.
- Насърчавайте работата от вкъщи! Тя спестява офис разходи и е предпочитана от повечето служители.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.