Как да работим много без да прегряваме
За много от нас балансът между работата и личния живот е постоянна борба. Може би е време да преосмислим и да разделим по равно времето си между двете. Ако не го направим, рискуваме да прегорим. Ето три стратегии за избягване на прегарянето, които дава Мура Маккарти за Inc.com.
1. Свържете точките на пресичане между дома и работата.
Едно от клишетата, но много вярно е, че намирането на това, което обичате е от основно значение, за да бъдете най-добри по време на работа. Направете така, че вашите таланти и способности в "истинския живот" да са в съответствие със задачите ви на работното място. Така ще изградите едно по-лично отношение към вашата работа и компания. Най-добрите решения се появяват, когато хората влагат страст в работата си и се занимават с нещо, което им е приятно.
2. Гледайте голямата картина.
Да се хванете за дреболии е толкова лесно, особено когато вашата работа е свързана с голям стрес, включващ управление на другите или интензивно внимание към детайла. Не позволявайте на малките пречки да омаловажат работата ви или да ви обезкуражат. Бъдете сигурни, че помните крайната си цел и не се отдалечавате от нея, като отделяте прекалено голямо внимание на излишни подробности.
3. Създавайте възможности за служителите или за себе си.
Докато се трудите над годишния бюджет до 11 часа вечерта в офиса може би ще ви е трудно да си спомните защо го правите. Когато сте преуморени е трудно да си спомните, че благодарение на този бюджет хиляди хора ще получат чисти, красиви, зелени домове, за да живеят по-здравословен живот, например. Не трябва да изпускате от поглед възможностите, които бизнесът ви предоставя. Не мислете за бюджета или за извънредната работа, мислете за резултатите и това, което ще последва от нея.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.