Кои са добрите ловци на идеи?

Кои са добрите ловци на идеи?

Идеите движат света. И те със сигурност движат пазарите! Някой получава нова идея, хваща я променя света. Не е толкова лесно, разбира се, колкото звучи, но в действителност това е начина, по който работи този процес.

В много общества, търсенето на добри идеи придобива едно ново усещане за неотложност, защото жизненото им равнище е станало толкова високо, че те постоянно имат нужда от нови идеи.

В тези места, парите се изразходват за научноизследователска и развойна дейност, нови университети. И все пак истината е, че всичко е много импровизирано. Ако има идеи в резултат на това - добре. Но често резултатите са оскъдни. В крайна сметка ресурсите не са гарант за генерирането на нови идеи.

Какво наистина знаем за това къде са добрите идеи? Как да ги открием? Какво да правим с тях след като ги имаме?

Винаги съм бил очарован от начина, по който някои хора са така умели в намиране и работа с нови идеи, докато други не разполагат с това предимство. Истината е, че раждането на добри идеи може да бъде спонтанно, но то до голяма степен подлежи и на упражнение и на други фактори, които трябва да отчетем.

Интересувате ли се от Web 2.0? Отидете в Силициевата  долина! Ако отидете някъде другаде е много по-малко вероятно да намерите добри нови идеи. Защо? Тъй като хората с идеите за Web 2.0 се събират в Силициевата долина, така че там има по-голяма вероятност да откриете добра нова идея, отколкото, например в Париж, Милано или дори Шанхай.

Добрите ловци на идеи са там, където има най-голяма вероятност те да се осъществят. Също така добрите ловци на идеи знаят, че там където има една идея ще се родят поне още няколко. Те знаят и че трябва да се обградят с хора, които са в крак с новостите, търсят нови предизвекателства и са отворени към новото. Тези хора обикновено са силни генератори на идеи просто защото имат усет към тях.

Комбинацията от правилното място, време и хора значително увеличава шанса да завладеете света с нови идеи и да ги приложите сполучливо.

Бил Фишър за Management Issues

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ