Кратък гид по тайм мениджмънт
За хората, които работят за себе си крайният срок е най-страшният фактор в живота им. Независимо дали стартирате бизнес, пишете дисертация или консултирате клиенти, когато съсредоточавате цялото си внимание върху крайните срокове и мислите само за тях, това означава, че никога няма да ги достигнете.
Ето някои полезни техники за организиране на времето от Financial times:
Започнете деня си, колкото е възможно по-рано
Дори и да не си падате по ранното ставане, има нещо опияняващо да планирате 1, 2, 3.., а след това на обяд да откриете, че вече сте отметнали 1 и 2. Виждайки вече ясно задължение 3, то 4 и 5 изглеждат много по-близо.
Когато имате дребни задачи, вършете ги едновременно
Не похабявайте прекалено много сили за справяне с дребни задачи. Обединети ги и се мобилизирайте, за да може да ги свършите за максимално кратък период от време.
Избягвайте проклятието на „последния момент”
Справянето с различни етапи от задължението ви дава осезаемо чувство за напредък и придвижване към края. Когато оставяте важни части за изпълнение за последния момент има вероятност тогава да сте прекалено уморени, за да се справите добре със задачата си.
Намерете по нещо забавно в задълженията си
Със сигурност при всеки проект има един момент, в който мозъкът ни зацикля. Е признаваме, че не винаги работи, но опитайте се да виждате смешната страна на трудностите. Това едва ли ще ви помогне да се справите с тях, но поне ще си набавите положителни емоции.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.