3 важни стъпки преди да повишите служител
Да повишиш служител в екипа е един от изпитаните, сигурни методи за насърчаване и демонстриране на признателност за добре свършената работа. Повишението е успех в персонален план, но по-важно от мениджърска гледна точка е то да доведе и до успехи за компанията.
Има три предварителни стъпки, които ще ви помогнат да разберете дали решението ви да повишите даде кадър е правилно и ще бъде ефективно.
1. Направете оценка на досегашното му представяне. Уверете се, че избраният от вас служител ще бъде способен да изпълнява задълженията си на новия пост. Обърнете внимание на досегашната му работа и се замислете върху първите пет причини, които са индикатор за това, че той ще се справи в бъдеще и трябва да бъде повишен.
2. Помислете дали има съответствие. Трябва да бъдете сигурни, че човекът ще изпълнява новата си работа с желание, също както досегашната. Замислете се дали той ще общува повече, дали ще работи повече с технологиите, дали ще пътува и как според вас той би приел това.
3. Тествайте, преди да дръпнете спусъка. Измислете задача, която е подобна на тези, които служителят ще изпълнява ако бъде повишен, и му я възложете. Така „здравословно“ ще изпитате уменията на конкретния кадър.
По материали на Harvard Business Review
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.