Учете служителите си на умения
Компаниите отделят милиарди долари на година за обучения. За съжаление, много от тях са просто напразно изразходени усилия. Има набор от принципи и правила за обучение на служителите, които всеки мениджър може да приложи, пише Джофри Джеймс за Inc.com:
1. Учете на умения
Вместо да се опитвате да променяте личността на индивида, се фокусирайте върху обучение на умения, които могат да бъдат научени. Не може да научите хората да станат по-екстровертни, но може да ги научите как да водят разговор, как да слушат активно и да общуват по-добре с другите.
2. Прилагайте индивидуален подход
Учете служителите на умения, които сте сигурни, че ще доведат до видими резултати в контекста на работата им. Подхождайте индивидуално към всеки според работата му. Така ще имате хора, които са добри в своята област и притежават умения, които да са им от помощ.
3. Укрепвайте и поддържайте уменията
Когато тренирате умение, предоставяйте множество възможности, за да проверите колко добре този служител е усвоил въпросното умение. Изучаването на ново умение предполага да го превърнете в навик. За съжаление, това обикновено включва преодоляване на съществуващите навици, което по своята същност е трудно.
4. Постоянно измервайте напредъка
Ако направите всичко по-горе, би трябвало да наблюдавате как показателите се подобряват, докато новото умение се превръща във втора природа. Ако не получите очакваното подобрение, значи има нещо нередно. Или обучавате на грешно умение или не предоставяте достатъчно подготовка.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.