Бизнес
Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Валутните резерви на Китай с рекордно ниско ниво

Финанси
Обновена 12:00ч., 07.03.2016
През февруари валутните резерви на Китай са намалели с 28,57 млрд. долара, до 3,2 трлн. долара. Това е най-ниското им ниво от декември 2011 г. и е спад за четвърти пореден месец. През януари китайските резерви в чужда валута се свиха с близо 100 млрд. долара.
Централната банка на Китай продължава да разпродава долари, за да отслаби натиска върху юана и за да предотврати повишение на изтичащите от страната капиталови потоци.
Същевременно резервите на Китай в злато са се увеличили с 7,44 млрд. долара, до 71,01 млрд. долара. Има повишение и на китайските резерви, държани в Международния валутен фонд до 10,73 млрд. долара, от 3,76 млрд. долара, в началото на годината.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
ЖП линията, която ще възроди транспорта на Южна Италия
ЕС |Годишната инфлация във Франция достига 0,8 на сто през март
Икономика |Разпуснаха парламента в Сингапур
Свят |Warner Bros. и HBO обявиха част от актьорския състав в предстоящия сериал за Хари Потър
Любопитно |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.