Криза е, но европейските луксозни брандове очакват ръст

Криза е, но европейските луксозни брандове очакват ръст

Задълбочаването на дълговата криза в Европа почти няма да засегне местните производители на луксозни стоки, прогнозиращи увеличение на приходите за сметка на слабото евро и ръста на износа в зажаднелия за скъпи и известни марки Китай.

Акциите на тези компании в последните години растат, поради което инвестициите в тях са значително по-високи, отколкото в местните фондови пазари. Това показва индексът на Блумбърг за европейските луксозни стоки, цитиран от РБК „Дейли”.

От 18 ноември 2008 г. индексът European Luxury Goods, включващ акциите на водещите европейски производители на луксозни стоки, е нараснал с 357%, докато в същото време индексът на най-големите предприятия в Европа Stoxx Europe 600 е отчел ръст едва от 27%.

Кои са най-ценните луксозни марки през миналата година можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Цитат на деня
На днешната дата, 19 ноември. Рождениците днес
Времето: Облачно и със значителни валежи в някои райони на страната
Британският вътрешен министър: Ситуацията с предоставянето на убежища на бежанци е извън контрол
Бивш министър на финансите на САЩ и шеф на Харвард се оттегля от публични позиции заради връзки с Епстийн