The New York Times продава регионални вестници за $143 млн.

The New York Times продава регионални вестници за $143 млн.

The New York Times Co заяви, че ще продаде 16 регионални вестника, разпределени в Югоизточна Америка и Калифорния на Halifax Media Holdings за 143 млн. долара, предава "Ройтерс".

Регионалните вестници се борят за оцеляването си заради слабата местна търговия, което създава премеждия пред рекламата.

От New York Times заявиха, че продажбата се очаква да приключи в рамките на няколко седмици - през първото тримесечие на 2012 г. Миналата седмица от медийната група заявиха, че ще продадат своите регионални вестници дни, след като главният изпълнителен директор Джанет Робинсън внезапно обяви своето пенсиониране. Приходите на групата - повече от една десета от общите продажби на Times Co паднаха с около 7% до 190 млн. долара през първите девет месеца на тази година.

Без регионалните вестници, чиято издръжка е трудна, групата ще може да се съсредоточи върху своя флагман New York Times и върху интернет присъствието си, което все повече развива. Halifax Media, която ще купи изданията притежава вестник Daytona Beach News, наред с други медии в целия американски юг.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври
Хлапето-милиардер: Ето в какво инвестира парите си суперзвездата на НБА ЛеБрон Джеймс
На днешната дата, 20 октомври. Рождениците днес
Предстоящият вот за Олимпийските игри - лакмусов тест за Германия
Антарктида започва да прилича все повече на Гренландия – и това не е добре
Стотици хиляди излязоха на протест срещу политиката на Тръмп