Германски министерства бойкотират социалната мрежа X

Министерството на околната среда на Германия ще спре да публикува в акаунта си в социалната мрежа X на милиардера Илон Мъск. Това съобщи порталът Tagesschau с позоваване на пресслужбата на ведомството.
"Федералното министерство на околната среда иска да спре дейността си на платформата X. Въпреки това акаунтът на министерството ще остане", каза говорител на агенцията пред репортери.
Посочените причини за напускането включват липса на модерация и ниска култура на дискусия.
Това е второто министерство, което предприема подобна стъпка. На 15 януари германското министерство на отбраната обяви, че ще спре да публикува на X поради предполагаеми „затруднения“ при обмена на аргументи по същество. Агенцията посочи месинджъра WhatsApp и Instagram като алтернативи.
Мъск коментира напускането, отбелязвайки, че ведомството се премества към платформи, където „лъжите не се оспорват“.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.