Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Amazon направи промени в логото си за първи път от 20 години

Компанията за онлайн търговия и технологии Amazon промени логото си за първи път от основаването на корпорацията през 1994 г., съобщава Dezeen. Промените засягат най-вече разпознаваемия символ на компанията – съчетание между усмивка и извита стрелка. Тялото и върхът на стрелката са по-широки, а цветът ѝ - по-тъмен и мандаринено-оранжев.
„Нашата актуализация измества фокуса от стрелката към по-дълбока, по-изразителна усмивка, отразявайки мисията на Amazon да радва клиентите и да улеснява живота им“, казаха от Koto Studio, които са работили по ребрандирането. Освен това, дизайнерите са модернизирали шрифта Ember, създавайки нова типографска система, която може да се прилага за 364 езика, включително английски, кирилица, йероглифи и др.
Авторите са разработили унифициран стил за много подразделения на Amazon, като Amazon Smile, Amazon Cash, Amazon Echo и Amazon Jobs. Те обясниха, че отделните екипи често са рисували лога сами преди, а ребрандирането отстранява типографските несъответствия.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.