Границите нямат значение в реклама на Coca-Cola

Двама войници стоят на пост и пазят държавната граница - всеки, своята. Горещо е, а те вървят напред-назад. В пустия граничен регион няма никой. Бива ли единият да се освежи със студена напитка, а другият не, само защото са от вражески страни?

Различията се стопяват. Границите нямат значение. Всички можем да сме приятели поне за миг, защото първо сме хора, а после всичко останало.

Това е посланието на новата реклама на супер бранда Coca-Cola. Компанията отново утвърждава идеята за оптимизъм, надежда и щастие, която открай време е философско послание на марката.

Рекламният клип е под името „Границата на Coca-Cola”. Тя е дело на американската агенция Wieden + Kenedy Portland. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?
Рейтингова агенция Scope очаква ръст на германският дълг до 74% от БВП до 2030 г.