Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Sony, която вдъхнови Apple
Когато бил 25-годишен, Стив Джобс имал любим плод – ябълките. Той дори работел в овощна градина. Това била една от причините по-късно, когато избирал име на компанията си, да я кръсти Apple, разказа преди време на конференция легендата в американския рекламен бизнес Лий Клоу от агенция TBWA в Щатите, която е дългогодишен рекламен партньор на Apple.
Клоу е работил с Джобс в продължение на 30 години, създавайки някои от най-известните и успешни реклами в маркетинг историята. Например революционната „1984” на Apple, в която компанията се рекламира без да е показан нито един неин продукт и успява да измести вниманието от конкурента гигант на времето IBM. Или тази със силуетите на iPod. Автор е на слогана “Think Different”.
Рекламната работа за Apple от десетилетния е пазена в строга тайна, както и всичко друго, свързано с компанията. В наши дни рекламната фабрика на Apple TBWA/ Media Arts Lab продължава да държи криейтив процеса си за Apple строго секретен. Gizmodo дори посочи, че тя умишлено работила за компанията извън собствената си сграда.
Въпреки цялата мистериозност, пред публика през 2013 г. Клоу сподели спомени и впечатления за Джобс. Той разказа, че навремето технологичният гений и негов приятел е обичал марките като част от културата и бил много запален по брандинг стратегията на Sony. Отдавна Sony била създадена с японското име Tokyo Tsoshiu Kogyo KK, но след това го променила, за да може да се произнася лесно глобално. Избрала Sony, защото звучи като “sunny” (слънчево – анг.ез.). Джобс знаел това. Той искал фирмата му да предизвиква същото топло чувство, когато е споменавана от потребителите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум |Северна Корея е откраднала милиарди долари в криптовалута и от технологични фирми
Свят |Акциите на SAP се обръщат надолу след нова прогноза за бизнеса с облачни услуги
Бизнес |Печалбата на Volvo Cars за третото тримесечие леко се покачва въпреки ценовата конкуренция и митата
Компании |8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
8-и банково-финансов форум |Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
България |Цената на златото се срина и всички се питат защо
Финанси |Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Наука и Здраве |Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
8-и банково-финансов форум |Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
Енергетика |8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни
8-и банково-финансов форум |ЕС преосмисля климатичната си стратегия
ЕС |Парламентът отхвърли ветото на президента върху промените в Закона за ДАНС
Политика |

Коментари
Няма въведени кометари.