Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да спечелите студентите за клиенти
Всяка есен една любопитна и любознателна таргет група с голям потенциал отново се окомплектова в пълен състав. Говорим за студентите. Mаркетинг специалистите добре знаят, че това е времето да се привлече вниманието им. Все пак тази таргет група е част от апетитната демографска аудитория между 18 и 30 г., която е готова да печели и харчи.
Да се продава на студенти обаче не е лесно, коментира електронното издание на сп. Entrepreneur. Маркетингът, насочен към тези клиенти, винаги е изправен пред особени предизвикателства, защото често те са неустойчиви и трудно дават пари за нещо, което не им се струва достъчно "яко".
Ако сте решили да пробивате на този пазар, знайте, че се целите в перспективна, но подвижна мишена. Ето няколко съвета, които ще ви помогнат да ударите десеткта:
1. Фокусирайте се върху мобилния маркетинг. Студентите сменят местоживеенето си постоянно. Ако предлагате услуга, задължително разкажете за нея в интернет. Постарайте се рекламата й да присъства в приложенията за смартфони и въобще в мобилния интернет.
2. Давайте направо. Направете съобщението си максимално опростено и бързо за разбиране. Тези хора са обградени от усложнени лекции, сложни учебни графици и имат сложен живот. Те харесват простотата.
3. Не се опитвайте да сте "готини", ако не сте. Не ги дразнете с изкуствени фрази и измислени новости, защото са информирани и много критични.
4. Създайте изпипан продукт преди да започнете да им го хвалите. Студентите са мечтата, но и кошмара на рекламодателя. В тази общност най-добре действа маркетингът "от уста на уста". Те се виждат често на едно място и винаги търсят нещо, което да коментират. Ако ви харесат, ще станете хит. Ако имате някакви грешки, обаче ще ви "разкъсат”.
5. Спечелете на своя страна мама и татко. По-голямата част от студентите обикновено не разполагат с много пари в брой. Бюджетът им е ограничен. Чувствителни са, когато стане дума за харчене на пари и много често, волно или неволно, се консултират с родителите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
От „Да, България“ предлагат въвеждане на нулева ставка за реинвестираната печалба
Политика |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |YouTube TV и Disney влязоха в спор за телевизионни канали
Компании |Palantir съди свои бивши инженери, които са създали „имитиращата“ компания Percepta AI
Компании |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Любопитно |Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Енергетика |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Общество |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Времето: Слънцето ще разсее сутрешните мъгли
България |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                       
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.