Най-автентичните, достойни за уважение марки

Най-автентичните, достойни за уважение марки

Глобалният медиен бранд Disney е "най-истинският" към хората, най-уважаван от тях бранд в света, твърди нов доклад на комуникационна компания Cohn & Wolfe, цитиран от Business Insider. 

Пиар фирмата класира компании от десетки страни, съставяйки оценка за тях въз основа на отговорите на над 12 000 потребители на 14 пазара. Участниците в допитването са оценили над 1600 марки по три ключови качества, които според авторите на класацията формират имиджа на "марка с автентично поведение". Това са "надеждност", "уважително отношение" и "реалистичност". 

Авторите на проучването откриват, че цинизмът на потребителите към марките през последната година расте глобално, като четирима от всеки петима анкетирани е посочил, че марките според него не са "честни и открити" към хората. Най-висока степен на цинизъм е регистрирана в Западна Европа. Едва 7% от участвалите в проучването британци, французи и германци са описали марките като "открити и честни". За разлика от Европа, в Щатите този процент е бил доста по-висок - 23%. За Китай е дори 36% - толкова от анкетираните в азиатската държава са отбелязали вяра в предложените им на пазара марки. 

Кои са най-честните и достойни брандове или компании по света? Полученият топ 20 изглежда така:

20. Paypal. Резултат за автентичност: 83.62.

19. Coca-Cola: 84.4.

18. MasterCard: 84.78.

17. Rolex: 84.79

16. Mercedes-Benz: 85.43

15. Google: 85.81.

14. Sony: 86.2

13. Ford: 86.46

12. Rolls Royce: 86.49.

11. Visa: 87.25.

10. Lego: 88.19

9. Adidas: 89.13

8. Samsung: 89.52

7. Audi: 89.52

6. Intel: 90.01

5. Apple: 93.71

4. Amazon: 94.04

3. Microsoft: 94.12

2. BMW: 94.41

1. Disney: 96.62

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ