Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-страшното интервю за работа
Кое е най-страшното, което би могло да се случи по време на интервю за работа? Ами, ако настъпи краят на света?
LG Electronics организира в Чили необичаен рекламен експеримент, инсталирайки на мястото на прозореца в измислен офис на висок етаж един от новите си, 82-инчови телевизори с ултрависока резолюция. След това кани в помещението няколко кандидати за работа, подготвени да бъдат интервюирани от потенциалния си шеф. Те виждат как, докато евентуалният им началник преглежда CV-то им и започва да им задава въпроси небето в прозореца зад него притъмнява и върху града пада метеор.
Любопитната пакост от LG бе заснета във видео и се превърна в забавна телевизионна реклама, отразена от десетки медии по света. Идеята бе да се покаже, че телевизорите LG Ultra HD предлагат толкова реалистична комбинация от детайлна картина и звук, че всеки от интервюираните двама мъже и две жени изпада в неистова паника, започва да крещи и мисли, че градът му е подложен на унищожение.
Този тип маркетинг е наричан prankvertisement. Откакто клипът се появи в YouTube в понеделник е гледан повече от милион и половина пъти.
Ето го и видеото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.