Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
Политика за бисквитки
|
Никой не е съвършен, припомня силна социална кампания в Цюрих
В началото на декември цюрихската улица „Банхофщрасе” осъмна, допълнена от един необикновен магазин за облекло. Различното в магазина не беше модата или декорацията зад стъклените витрини, където се показват дрехи, а манекените. Те бяха с несъвършени тела. Дори грозни. Антипод на недействителните форми на моделите зад витрините, които сме свикнали да виждаме, с тяхната тънка талия, шия, глезени и висок ръст.
Манекените бяха специално изработени по модел на истински хора с увреждания.
Кампанията беше инициирана по повод Международния ден на хората с увреждания от организацията Pro Infirmis, която подпомага пациентите с недъзи. Тя бе проведена под мотото „Защото кой е съвършен? Приближи се”. В рамките й бяха създадени манекените, които имитират телата на хора с липсващи крайници или на болни от крайна форма на сколиоза. Целта беше облечените в модни дрехи ощетени от съвършенство пластмасови тела да провокират минувачите да се замислят за хората с физически недъзи и да осъзнаят колко е важно да ги приемат в живота си в днешния свят, където младостта и съвършенството на тялото, лицето, косата, зъбите, са издигнати в култ.
Режисьорът Ален Гщпонер засне кратък филм за кампанията. Вижте го. Силно, нали?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|