Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Помощ! Клиентите не отварят имейлите ми
Обновена 01:11ч., 04.06.2015
Безсмислено е да изпращате имейли до потенциални клиенти, ако те направо ги трият от пощата си.
Това припомня в сайта на американското списание Inc. редовният му колумнист Джефри Джеймс. Той изброява съвети за търговци и маркетолози, с които тези професионалисти да си гарантират, че имейлите им с оферти се четат, а не са трити непрочетени и игнорирани. Ето какво съветва авторът.
- Изпращайте имейли до хора, които познавате, дори и бегло. Шансът някой да отвори имейла ви е много по-голям, ако го получава от вас като човек, с който някога се е срещал. Личният контакт в миналото е най-сигуррният начин да си подсигурите възможност електронната ви поща да бъде отворена. Как да се сдобиете с повече контакти, ако нямате достатъчно? Вариант е ключови служители в компанията ви да изпращат имейли до собствената си мрежа от контакти.
- Общи познати. Ако горната опция не е възможна, най-добрият начин да убедите някой да работи с вас е като споменете името на общ познат. Например: "Г-н Х предложи да се свържа с вас". Уверете се, че имате разрешение да използвате името на лицето, в противен случай това ще има обратен ефект.
- Използвайте конкретен опит на клиент. Ако и предишният вариант не е възможен, опитайте със сюжетна линия, която описва опита на друг клиент. Например, озаглавете мейла така: "Как спести клиент Х 20% от разходи за инвентаризация".
- Споменете конкурент. По същата схема може да използвате името на конкурент, за да привлечете вниманието на друг клиент.
- Изведете потенциална полза. Ако нито едно от горните не работи, просто трябва темата на писмото да включва нещо, което има значение за получателя на вашия имейл.
- Оставете темата като празен ред. Понякога хората отворят имейли без тема просто от любопитство.
Успех!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Маркетинг |
Обновена 01:11ч., 23.11.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 23.11.2024
Скуката – тайната съставка на успеха
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 23.11.2024
На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 23.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 23.11.2024
Хроничният стрес има четири лица
Техники за успех |
Обновена 00:12ч., 15.11.2018
Скуката – тайната съставка на успеха
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 23.11.2024
Германия стартира най-голямата болнична реформа в историята си
Свят |
Обновена 17:25ч., 22.11.2024
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Свят |
Обновена 18:15ч., 22.11.2024
Шефът на „Газпром”: Проектът „Южен поток” е закрит
Енергетика |
Обновена 21:15ч., 01.12.2014
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 23.11.2024
Бизнес притча: Тук всички са боси!
Виц на деня | Advertorial |
Обновена 07:30ч., 18.01.2017
Коментари
Няма въведени кометари.