Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама на Pantene разкрива стереотипите за жените на работното място
Ново рекламно видео на Pantene от Филипините привлече вниманието на маркетинг източниците по света и глобалните медии като списание „Тайм”.
Кадрите на спота от една минута по елегантен начин изброяват стереотипите за жените на работното място и двойния стандарт, който се прилага в отношението към двата пола в офиса. Така например, ако един мъж е „шеф”, това звучи тежко и е повод за гордост и уважение. Думата „шефка” обаче често е натоварена с негативен смисъл - тя служи като название за доминираща, неприятна жена, която раздава нареждания наоколо. Ако мъж работи до късно, той е „отдаден на работата”, докато жените, които остават в офиса часове след края на работния ден, са кариеристки и егоистки. Когато мъж върви по улицата със скъп костюм, той е „елегантен” и „стилен”, докато жената в скъпа рокля е „надута”, „претенциозна”, облечена, за да се покаже.
Кампанията пожъна успех в мрежата с близо четири милиона прегледа в YouTube, събрани едва за три дни. Тя е дело на агенция BBDO Guerrero в Манила и е озвучена от песента "Mad World", изпълнена от Tears for Fears.
Това е рекламата ни за деня. Шерил Сандбърг е неин фен и я нарича един от най-силните видеоклипове, които е гледала.
Какво мислите?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.