Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Прави любов, а не война” – новата реклама на Axe за Супербоул
Axe изненадва с новата си кампания, която ще се излъчи в най-скъпото рекламно време в американския телевизионен ефир през годината – финалът на футболната лига на САЩ Супербоул. Изненадата е в призива „Прави любов, а не война”, който значително се различава от традиционно сексистките кампании на марката през годините. В тях манекенки падаха от небето или мъж си строеше Ноев ковчег, пълен само с животни и красиви жени.
Макар и не съвсем гениална, рекламата е различна заради отношението й към жената. В нея тя вече не е само сексуален обект, а специален човек. Така Axe успява да се хареса и на дамската аудитория.
Във видеото актьори влизат в ролята на военни, световни държавници или диктатори със значителна прилика с действителни лица като Ким Чен Ун или шейхът на Дубай. Вместо да се държат като военни, те изненадват приятно любимата си с появата си или с романтични жестове.
Идеята е на една от най-добрите британски рекламни агенция – BBH Лондон.
„Още от първия си кадър тази реклама на Axe за Супербоул изглежда като нещо, което брандът не е правил досега”, коментира в Business Insider Ричард Фелони. На фона на музика от пиано започват да се изреждат сцени на военни режими. Алюзиите са освен със Северна Корея и Близкия изток, и с Втората световна война и войната във Виетнам.
Рекламата популяризира новия парфюм на Axe - Peace (мир – англ.). Нейна 30-секундна версия ще се завърти на финала на Супербоул на 2 февруари. Припомняме, 30-секундният ТВ спот е класически инструмент в ежегодния финал, гледан от по-голямата част от населението на Америка. Тази година се очаква той да бъде по-скъп от предишните и излъчването му да струва поне 4 милиона долара.
А сега следва клипът.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.