Apple рекламира iPad Air (видео)


Apple представя новия си таблет iPad Air като инструмент на креативността в реклама, която се завъртя в САЩ.

„През последната година компанията се опитваше да установи коя иска да бъде в рекламните си кампании. Това лято някогашните й страхотни и очарователни реклами се превърнаха в мини мелодрами за причината за съществуването й, които не успяха да съберат достатъчно зрители. След това Apple увеличи екипа си за маркетинг дизайн в опит да се утвърди като достоен носител на титлата най-иновативна компания в технологиите. Новият спот на iPad Air е съобщение за потребителите, че Apple се завръща, за да ги промени като култура, не само да ги направи да изглеждат модерни или да ги накара да се почувстват по-добре. Плюс това, разказвачът зад кадър е Брайън Кранстън от култовия сериал Brеaking Bad, коментират наблюдателите в маркетинг раздела на Business Insider.

Видеото е последната работа на агенция TBWA\Media Arts Lab в Лос Анджелис, която от години работи като рекламна фабрика на Apple и има някои забележителни успехи.

Рекламата внушава, че iPad вече е направил революция в света и най-достъпният iPad към момента може да бъде нов креативен инструмент за всички видове творци.

Ето я и нея.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Тръмп ще обяви национално извънредно положение във Вашингтон
Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Галин Цоков: Догодина ще има STEM кабинети във всяко училище
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ