Apple рекламира iPad Air (видео)

Apple представя новия си таблет iPad Air като инструмент на креативността в реклама, която се завъртя в САЩ.

„През последната година компанията се опитваше да установи коя иска да бъде в рекламните си кампании. Това лято някогашните й страхотни и очарователни реклами се превърнаха в мини мелодрами за причината за съществуването й, които не успяха да съберат достатъчно зрители. След това Apple увеличи екипа си за маркетинг дизайн в опит да се утвърди като достоен носител на титлата най-иновативна компания в технологиите. Новият спот на iPad Air е съобщение за потребителите, че Apple се завръща, за да ги промени като култура, не само да ги направи да изглеждат модерни или да ги накара да се почувстват по-добре. Плюс това, разказвачът зад кадър е Брайън Кранстън от култовия сериал Brеaking Bad, коментират наблюдателите в маркетинг раздела на Business Insider.

Видеото е последната работа на агенция TBWA\Media Arts Lab в Лос Анджелис, която от години работи като рекламна фабрика на Apple и има някои забележителни успехи.

Рекламата внушава, че iPad вече е направил революция в света и най-достъпният iPad към момента може да бъде нов креативен инструмент за всички видове творци.

Ето я и нея.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

AP: Европейски държави тайно планират да изпратят войски в Украйна 
Лавров и Рубио обсъдиха премахването на „бариерите“, наложени от предишната американска администрация
Червените флагове в лидерството, които никога не трябва да се пренебрегват
Рекламите на Super Bowl LIX: Dunkin’
ЕС планира ограничения върху вноса на храни по модел на Тръмп, съобщава FT
Островите Кук подписаха стратегическо партньорство с Китай, но уверяват, че то не застрашава регионалните им връзки
Пратка с тежки оръжия от САЩ пристигна в Израел, докато Марко Рубио е на посещение в региона
На днешната дата, 16 февруари. Рождениците днес