Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Apple рекламира iPad Air (видео)
Apple представя новия си таблет iPad Air като инструмент на креативността в реклама, която се завъртя в САЩ.
„През последната година компанията се опитваше да установи коя иска да бъде в рекламните си кампании. Това лято някогашните й страхотни и очарователни реклами се превърнаха в мини мелодрами за причината за съществуването й, които не успяха да съберат достатъчно зрители. След това Apple увеличи екипа си за маркетинг дизайн в опит да се утвърди като достоен носител на титлата най-иновативна компания в технологиите. Новият спот на iPad Air е съобщение за потребителите, че Apple се завръща, за да ги промени като култура, не само да ги направи да изглеждат модерни или да ги накара да се почувстват по-добре. Плюс това, разказвачът зад кадър е Брайън Кранстън от култовия сериал Brеaking Bad, коментират наблюдателите в маркетинг раздела на Business Insider.
Видеото е последната работа на агенция TBWA\Media Arts Lab в Лос Анджелис, която от години работи като рекламна фабрика на Apple и има някои забележителни успехи.
Рекламата внушава, че iPad вече е направил революция в света и най-достъпният iPad към момента може да бъде нов креативен инструмент за всички видове творци.
Ето я и нея.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.