Dr. Pepper постави световен рекорд в щура рекламна инициатива


Американската безалкохолна напитка Dr. Pepper постави необичаен, забавен рекорд в рамките на рекламна инициатива. От компанията успяха да накарат 169 души във Великобритания да влязат в общи огромни панталони с вида на мъжко бельо, които са известен символ на марката.

Така беше поставен световен рекорд за брой хора, които са успели да влязат в едни  гащи, пишат авторите в drink-brands.com.

Инициативата е била организирана в британския град Съри под мотото „Панталони или награди” (Pants or Prizes). Сред наградите за участниците са били включени HDTV телевизори, както и 400 хил. панталонки на Dr. Pepper в умален размер - същите както огромните, които са били създадени за поставянето на рекорда.

Dr. Pepper е марка, ориентирана към тийнейджърите. С подобни щури инициативи тя опитва да привлече тяхното внимание и да отгледа поколение на верни на напитката купувачи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Германия ще събира наборни войници чрез жребий и със задължителен медицински преглед
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Четири месеца подред България е страната в ЕС с най-силен спад на промишленото производство