Лендинг страница, която работи

Лендинг страница, която работи

Страхотната лендинг (целева) страница е от ключово значение за увеличаване на вашите резултати от дигитален маркетинг и гарантиране, че няма да загубите тези кликвания още на първата стъпка.

Добрата целева страница трябва да предоставя цялата необходима информация, от която се нуждаят вашите потенциални клиенти, в рамките на един прост преглед, включително продуктови спецификации, примери, одобрения и т.н., пише socialmediatoday.com

Всички големи сайтове за електронна търговия са усвоили това и си струва да си водите бележки от информацията, която те представят на продуктовите си страници, за да увеличите максимално своята собствена.

Или можете да използвате това. Екипът от Giraffe Social Media е съставил прост преглед на ефективен формат на целевата страница, който обхваща всички основи и ще ви помогне да увеличите максимално интереса и ангажираността. Това са основите, от които се нуждаете.

За повече информация разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Обединение или предателство: Събират ли се двете ДПС-та?
Путин призовава за „задушаване“ на западни компании, които все още работят в Русия
От брутна до нетна заплата: Реалната картина на възнагражденията в Европа
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 26 май до 1 юни
Диамантите са вечни? Митата на Тръмп поставят това под въпрос
Празните коридори на здравната система: Причини, последици и възможни решения
Човешкият ресурс в здравеопазването: Системно предизвикателство с критичен мащаб
Бизнесът на европейските отбранителни компании процъфтява, но работници липсват