Leo Burnett Worldwide с 18 награди от рекламния фестивал в Кан

Рекламна агенция Leo Burnett е в центъра на вниманието на започналия преди дни Международен рекламен фестивал в Кан. В тазгодишната надпревара отново се състезават по категории най-добрите проекти от криейтив рекламата, директния маркетинг и пиара от целия свят.

До момента са раздадени наградите за пиар, промо и активиране. Отличени са най-добрите идеи за креативна ефективност и директни кампании.

Тази година рекламният фестивал в Кан навършва 60 години от създаването си.Тази година рекламният фестивал в Кан навършва 60 години от създаването си.Leo Burnett Worldwide, част от Publicis Groupe, постигна забележителен резултат с 28 награди от фестивала – четири „Златен лъв”, четири сребърни и 10 бронзови, съобщава heraldonline. Агенцията постига собствен рекорд със 193 номинации в конкурса. През 2012 г. допуснатите за участие нейни кампании бяха 173. Снощи се състоя церемонията по награждаването на най-добрите идеи за външна реклама, в категориите Медии и Мобилни иновации. Наградите на агенцията са за постижения в тези три полета. Празнуват 8 от офисите на мрежата по света – в Чикаго, Дубай, Коломбо, Франкфурт, Москва, Сао Пауло, Сидни и Цюрих. Цялата мрежа на Leo Burnett се състои от 96 агенции по света, в които работят около 10 000 служители.

„От Северна Америка през Европа и Азия до Австралия и Индия – всичките четири краища на планетата представиха Leo Burnett Worldwide тази вечер и не мога да съм по-горд”, коментира главният криейтив директор на Leo Burnett Worldwide Марк Тутсел.

„Златен лъв”, което е най-високият приз на фестивала, агенцията получи в категориите Медии и Outdoor – по два във всяка. В Медии бяха отличени кампанията й за Coca-Cola „Small World Machines”, изработена от Leo Burnett, Чикаго, и наградена за най-добра употреба на специално събитие и акция на живо с рекламен ефект (вж. видеото след текста) и кампанията й “Save 11” за клиента Allstate от сферата на финансовите продукти и услуги, която също е дело на Leo Burnett¸ Чикаго. В категорията Outdoor отличените кампании са изработени за португалския футболен клуб Vitoria („Кръвта ми е червена и черна”) на Leo Burnett Tailor Made, Бразилия, и за Swiss Life ("Everything We Need, Most Important Thing, Single, The Baby, Once, The End") на Leo Burnett, Цюрих.

Още новини от рекламния фестивал в Кан за най-добрите кампании, отличени в него, очаквайте всеки от предстоящите дни.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 15 юли. Имен ден празнуват Владимир, Владимира, Влади, Владо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Тръмп обяви оръжие за Украйна за милиарди и заплаши Русия с мита от около 100%, ако до 50 дни няма споразумение
България е сред най-засегнатите от климатичните промени държави в Европа
Преходът към еврото вече започна: Левовите банкноти в обращение намаляват с 6% от началото на 2025 година
Върховният съд на САЩ даде зелена светлина за закриване на министерството на образованието
Великите слушатели използват три думи, за да пробият защитната черупка на събеседниците си
Годишната инфлация в България се ускори до 4.4%