Най-лошата реклама в Супербоул 2015


Американската застрахователна компания Nationwide Insurаnce събра негативни отзиви за тазгодишната си реклама в ефира на най-скъпото телевизионно време през годината по телевизията в САЩ - футболната лига Супербоул.

Компанията излъчи добре финансиран ТВ спот, чиито главен герой е красиво момченце. То обяснява на зрителите, че никога няма да може да се научи да лети, да пътува по море с най-добрия си приятел или да се ожени... защото ще умре. Идеята на кампанията е, че "причина номер едно за смъртта на децата в Америка са предотвратими (домашни) инциденти". След изказването на детето се вижда вана с преливаща вода в къща или кухня с разлети препарати и химикали - предполагаемата причина за смъртта на детето. 

Наблюдатели смятат рекламата за болезнена и смущаваща. В същото време тя е една от най-обсъжданите сред десетките скъпи клипове на Супербоул. Business Insider я посочва като "най-депресиращата" и най-лоша. 

Какво ще кажете? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Тръмп: Никога не сме били толкова близо до споразумение за Украйна, колкото сега
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Времето във вторник: Сутринта - мъгли, следобед - слънце
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.