Писмото в старата "Тойота" - една рекламна класика, която ще ви накара да се усмихнете


Тази реклама стопля сърцето на всички собственици на употребяван автомобил или хора, които са имали такъв. 

Представи я японската компания "Тойота" през 2011 г. и до днес се счита за една от най-успешните й маркетингови кампании в Европа и САЩ. 

Видеото разказва за млад мъж, който паркира "новата” си стара "Тойота”, която е купил втора ръка. На задната седалка случайно открива защипано чуждо писмо. На кой ли може да е то? По-добре да го занесе на предишния собственик на колата, си помисля младежът.

Идеята на филмчето е да подчертае колко са издръжливи колите на "Тойота” във времето. То беше избрано за най-добър филм от рекламната общност в сайта AdsOfTheWorld в годината на излизането му. Различното в него е, че не показва предимствата на модерните модели на автомобилната компания, а напомня за качествата на старите.

Агенция: Badillo Nazca Saatchi & Saatchi, Сан Хуан, Пуерто Рико. 

Ето и рекламата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?