Писмото в старата "Тойота" - една рекламна класика, която ще ви накара да се усмихнете


Тази реклама стопля сърцето на всички собственици на употребяван автомобил или хора, които са имали такъв. 

Представи я японската компания "Тойота" през 2011 г. и до днес се счита за една от най-успешните й маркетингови кампании в Европа и САЩ. 

Видеото разказва за млад мъж, който паркира "новата” си стара "Тойота”, която е купил втора ръка. На задната седалка случайно открива защипано чуждо писмо. На кой ли може да е то? По-добре да го занесе на предишния собственик на колата, си помисля младежът.

Идеята на филмчето е да подчертае колко са издръжливи колите на "Тойота” във времето. То беше избрано за най-добър филм от рекламната общност в сайта AdsOfTheWorld в годината на излизането му. Различното в него е, че не показва предимствата на модерните модели на автомобилната компания, а напомня за качествата на старите.

Агенция: Badillo Nazca Saatchi & Saatchi, Сан Хуан, Пуерто Рико. 

Ето и рекламата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Борисов: ГЕРБ ще отстъпи от вдигането на пенсионната вноска и данък "дивидент"
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Украинските антикорупционни органи претърсват дома на началникa на канцеларията на Зеленски
Адолф Хитлер спечели пети мандат като регионален съветник в Намибия
Скандал: Тарантино обвини създателя на „Игрите на глада“ в плагиатство на японски роман
Виктор Орбан ще се срещне с Владимир Путин в Москва за енергийни преговори
Тръмп обеща да спре за постоянно миграцията в САЩ от „страни от третия свят“