Писмото в старата "Тойота" - една рекламна класика, която ще ви накара да се усмихнете


Тази реклама стопля сърцето на всички собственици на употребяван автомобил или хора, които са имали такъв. 

Представи я японската компания "Тойота" през 2011 г. и до днес се счита за една от най-успешните й маркетингови кампании в Европа и САЩ. 

Видеото разказва за млад мъж, който паркира "новата” си стара "Тойота”, която е купил втора ръка. На задната седалка случайно открива защипано чуждо писмо. На кой ли може да е то? По-добре да го занесе на предишния собственик на колата, си помисля младежът.

Идеята на филмчето е да подчертае колко са издръжливи колите на "Тойота” във времето. То беше избрано за най-добър филм от рекламната общност в сайта AdsOfTheWorld в годината на излизането му. Различното в него е, че не показва предимствата на модерните модели на автомобилната компания, а напомня за качествата на старите.

Агенция: Badillo Nazca Saatchi & Saatchi, Сан Хуан, Пуерто Рико. 

Ето и рекламата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Инвеститорите използват наръчник от дотком ерата, за да избегнат рисковете от AI балон
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
Anthropic и Google Cloud сключват мащабна сделка за AI чипове