Реклама на деня: Щастието на слепия американец


„Казвам се Дани Кийн, от Роуд Айлънд, Ню Йорк. Аз съм сляп по рождение. Предполагам затова бях избран да покажа на света какъв е Квебек през лятото“. Това казва водещото лице в тази нова, красива реклама на туризъма в Квебек, Канада, насочена към американците, а защо не и към хората от други нации, които биха желали да се запознаят с тази част от света. 

Туризмът обикновено се смята за разглеждане, или виждане на забележителности. Но рекламата внушава, че посещението на определени региони като Квебек може да предложи толкова богато изживяване, че разглеждането с очите да бъде сравнително малка част от общата картина. 

Видеото се разпространява под надслов „Сляпа любов“. То е дело на агенция lg2, за Tourisme Québec, отбелязва Adweek. Англоезичната и френскоезичната му версия вече имат над 13 милиона прегледа онлайн. Ето ги и тях - Дани Кийн в красивия Квебек. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

El Pais: ЕС нарича срещата Тръмп - Путин в Будапеща „политически кошмар“
Тръмп: Стига кръвопролития! Войските на Москва и Киев да спрат там където са в момента
The Wall Street Journal: САЩ обмислят премахване на тарифите за стоки, които не се произвеждат в страната
Продажбата вече не е достатъчна - време е да се предизвикат емоции
Нобелов лауреат по физика, с важен принос в науката на XX в., почина на 103 години
На днешната дата, 19 октомври. Ден на българския лекар
Важни решения по пътя към успеха
Търг в Женева представя диамант за 9 млн. долара и скъпоценности на фамилията Вандербилт