Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Що е то "уеб стрес"?

Що е то "уеб стрес"?
Теорията за шопинг-терапията като отлична противоотрова на стреса е дискредитирана от ново проучване. То установи, че доста разпространената форма на пазаруване напоследък – онлайн пазаруването не само не действа разтоварващо, ами дори увеличава нивото на стреса. И то до такава степен, че учените дори кръстили явлението „уеб стрес”. Изследването било направено от екип невролози и психолози сред мъже и жени от Германия, Испания, Франция, Италия и Великобритания на възраст между 22 и 24 години. Всички участници в него били свързани към сложна апаратура за проследяване на мозъчната дейност. От тях не се искало нищо друго, освен да сърфират в мрежата в обичайния си лов на стоки. Самата дейност по „разлистване” на офертите била регистрирана от апаратите като високо ниво на стрес. Голям източник на напрежение за сърфиращите се оказало и търсенето на току-що появили се на пазара стоки.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.