Audi представи автомобилни части като изкуство

Audi представи автомобилни части като изкуство

Германският автомобилен производител Audi инвестира в рекламна кампания, която показва три от частите на автомобил като произведения на изкуството.

Кампанията се състои от три изображения на модерните части от автомобила, които са показани като музейни експонати, пише campaignlive.co.uk. Тя е предназначена за печатните медии и е дело на криейтив агенцията BBH.

Трите автомобилни части в нея принадлежат на новото Audi А8. Първата от тях можете да видите в картинката вдясно от този текст, а другите - в изображенията по-долу:

Изображение 2Изображение 2Изображение 3Изображение 3

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
25 града в Иран са забранили разхождането на кучета и дори превозването им в автомобили
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Сирия отново ще се внедри в световната икономика след 14 години като държава-парий
Президентът Радев пристигна в Казахстан