Renault обмисля нови партньорства, за да подсили растежа си извън Европа

Новият главен изпълнителен директор на Renault SA Франсоа Провост е отворен за сключване на още партньорства, за да помогне на френския автомобилен производител да придобие по-голяма значимост извън Европа, предаде Блумбърг.
Провост, който бе назначен в края на юли, преди това отговаряше за партньорствата на групата. Той помогна на предшественика си Лука де Мео да сключи сделки, включително с китайската Zhejiang Geely Holding Group Co., за да ускори разработването на автомобили. Renault се стреми да разшири присъствието си на редица пазари, включително Латинска Америка и Индия.
„Очаквам, че бихме могли да осъществим повече партньорства, подобно на това, което правим с Geely“, извън Европа, заяви Провост пред репортери близо до Мюнхен. „Едно от основните ни предимства като компания е способността ни да сключваме партньорства.“
Коментарите на Провост сигнализират за приемственост със стратегията на неговия предшественик, който реформира Renault през петте си години на поста. Де Мео пусна на пазара редица нови модели автомобили, върна компанията към рентабилност и подписа споразумения с Qualcomm Inc., Google и Geely, включително в страни като Южна Корея и Бразилия.
Отделно, Renault също така разхлаби връзките си с дългогодишния си японски партньор Nissan Motor Co., което предизвика опасения относно способността на Renault да оцелее като самостоятелна компания във все по-конкурентната автомобилна индустрия.
„Преди мащабът беше важен, защото имаше глобализация“, коментира Провост. „Днес мащабът е по-малко важен. Важни са технологиите, скоростта, пъргавината.“
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.