Nissan с цел за 1 млн. допълнителни продажби за 3 години и намалени разходите за EV до 2030 г.

Nissan си поставя за цел допълнителни 1 млн. продажби на превозни средства през следващите три години и 30% намаление на производствените разходи за електрически превозни средства (EV) до 2030 г., обяви японският автомобилен производител, цитиран от Си Ен Би Си.
В новия си средносрочен бизнес план Nissan също така посочи, че ще пусне 30 нови модела до фискалната 2026 г., като 16 от тях ще бъдат електрифицирани. Компанията се надява разходите за електромобили и двигатели с вътрешно горене да достигнат паритет до 2030 г.
„Този план ще ни позволи да отидем по-далеч и по-бързо в стимулирането на стойността и конкурентоспособността“, заяви президентът и главен изпълнителен директор на Nissan Макото Учида в изявление.
„Изправен пред изключителна нестабилност на пазара, Nissan предприема решителни действия, ръководени от новия план за осигуряване на устойчив растеж и рентабилност“, добави той.
Автомобилният производител също така каза, че се цели марж на оперативна печалба от повече от 6% до края на фискалната 2026 г., както и „дългосрочен растеж и рентабилност“.
Съгласно плана от две части, наречен The Arc, Nissan заяви, че ще се стреми да осигури ръст на обема чрез „персонализирана регионална стратегия“ и да се подготви за ускорен преход към EV чрез балансиране на портфолиото си между EV и автомобили с вътрешно горене, увеличаване на обемите на основните пазари и финансова дисциплина.
Това ще бъде подкрепено от „интелигентни партньорства, подобрена конкурентоспособност на EV, диференцирани иновации и нови потоци от приходи“.
Nissan каза, че тази стратегия може да донесе потенциални приходи от 2,5 трилиона йени (16 млрд. долара) от нови бизнес възможности до фискалната 2030 г.
Ключови думи
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.