Продажбите на Volvo Cars падат с 11% през април

Volvo Cars съобщи в понеделник за 11% спад в продажбите през април до 58 881 автомобила спрямо година по-рано, което е довело до спад в акциите на компанията.
Volvo Cars, мажоритарен собственик на китайската Geely, посочи в изявление, че продажбите на изцяло електрически автомобили са спаднали с 32%, съставлявайки 20% от общия обем на продажбите.
Продажбите на електрифицирани автомобили като цяло, включително plug-in хибридите, са намалели с 16%, представлявайки 45% от общите продажби.
Volvo Cars, под натиск от новите мита на президента на САЩ Доналд Тръмп, жонглира със задачата да работи с Geely за намаляване на разходите, като същевременно се опитва да продължи да продава автомобили на американски потребители, които предпочитат хибриди и модели с двигатели с вътрешно горене.
Шведската компания, наред със своите европейски конкуренти, иска да спечели и китайските клиенти, въпреки силната конкуренция от местните автомобилни производители, които предлагат по-достъпни електрически превозни средства.
Акциите на Volvo Cars, която през април оттегли прогнозата си за печалбите за следващите две години поради митата, паднаха с 3% в сутрешната търговия, като спадът от началото на годината достигна 29%.
Компанията не предостави подробности за регионалните продажби.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.