Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Крем против акне в центъра на предизборните дебати в САЩ
Цената на едно лекарство стана централна тема в президентската кампания в САЩ, след като предизвика гнева на обществото.
За по-малко от 18 месеца американската фармацевтичната компания Novum Pharma е повишила стойността на крем против акне с 3900% до 9,6 долара, пише „Гардиън“. Това предизвикало масово недоволство.
Чакагската компания купила правата върху медикамента през май 2015 от предишния собственик Primus Pharmaceuticals. Оттогава кремът в туба от 60 г, който съдържа две евтини съставки, поскъпнал 3 пъти.
Веднага след продажбата новият собственик на препарата увеличил цената му с 1000% . После я удвоил за втори път през януари, а преди седмица потретил поскъпването, отбелязва „Файненшъл Таймс“.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.