Крем против акне в центъра на предизборните дебати в САЩ

Крем против акне в центъра на предизборните дебати в САЩ

Цената на едно лекарство стана централна тема в президентската кампания в САЩ, след като предизвика гнева на обществото.

За по-малко от 18 месеца американската фармацевтичната компания Novum Pharma е повишила стойността на крем против акне с 3900%  до 9,6 долара, пише „Гардиън“. Това предизвикало масово недоволство.

Чакагската компания купила правата върху медикамента през май 2015 от предишния собственик Primus Pharmaceuticals. Оттогава кремът в туба от 60 г, който съдържа две евтини съставки, поскъпнал 3 пъти.

Веднага след продажбата новият собственик на препарата увеличил цената му с 1000% . После я удвоил за втори път през януари, а преди седмица потретил поскъпването, отбелязва „Файненшъл Таймс“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни
На днешната дата, 10 ноември. Рождениците днес
Пътнически самолет на EasyJet кацна аварийно, екипажът се почувствал зле
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Жером Кервиел ще лежи в затвора 5 г. и ще връща 4.1 млрд. евро
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Убиха ирландски шахматист заради спорен ход