Крем против акне в центъра на предизборните дебати в САЩ

Крем против акне в центъра на предизборните дебати в САЩ

Цената на едно лекарство стана централна тема в президентската кампания в САЩ, след като предизвика гнева на обществото.

За по-малко от 18 месеца американската фармацевтичната компания Novum Pharma е повишила стойността на крем против акне с 3900%  до 9,6 долара, пише „Гардиън“. Това предизвикало масово недоволство.

Чакагската компания купила правата върху медикамента през май 2015 от предишния собственик Primus Pharmaceuticals. Оттогава кремът в туба от 60 г, който съдържа две евтини съставки, поскъпнал 3 пъти.

Веднага след продажбата новият собственик на препарата увеличил цената му с 1000% . После я удвоил за втори път през януари, а преди седмица потретил поскъпването, отбелязва „Файненшъл Таймс“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Може ли Венецуела на отговори на евентуална американска атака?
Референдум: Швейцария отхвърли идеята жените да преминават военна служба
Токсичните хора, които спъват развитието ви в работата
Партньорите на OpenAI са натрупали дълг от близо 100 млрд. долара, за да финансират амбициите на стартъпа
Новата седмица започва със слънце и по-високи температури