Крем против акне в центъра на предизборните дебати в САЩ

Крем против акне в центъра на предизборните дебати в САЩ

Цената на едно лекарство стана централна тема в президентската кампания в САЩ, след като предизвика гнева на обществото.

За по-малко от 18 месеца американската фармацевтичната компания Novum Pharma е повишила стойността на крем против акне с 3900%  до 9,6 долара, пише „Гардиън“. Това предизвикало масово недоволство.

Чакагската компания купила правата върху медикамента през май 2015 от предишния собственик Primus Pharmaceuticals. Оттогава кремът в туба от 60 г, който съдържа две евтини съставки, поскъпнал 3 пъти.

Веднага след продажбата новият собственик на препарата увеличил цената му с 1000% . После я удвоил за втори път през януари, а преди седмица потретил поскъпването, отбелязва „Файненшъл Таймс“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ