Крем против акне в центъра на предизборните дебати в САЩ

Крем против акне в центъра на предизборните дебати в САЩ

Цената на едно лекарство стана централна тема в президентската кампания в САЩ, след като предизвика гнева на обществото.

За по-малко от 18 месеца американската фармацевтичната компания Novum Pharma е повишила стойността на крем против акне с 3900%  до 9,6 долара, пише „Гардиън“. Това предизвикало масово недоволство.

Чакагската компания купила правата върху медикамента през май 2015 от предишния собственик Primus Pharmaceuticals. Оттогава кремът в туба от 60 г, който съдържа две евтини съставки, поскъпнал 3 пъти.

Веднага след продажбата новият собственик на препарата увеличил цената му с 1000% . После я удвоил за втори път през януари, а преди седмица потретил поскъпването, отбелязва „Файненшъл Таймс“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 18 октомври. Имен ден празнуват Златка, Златина, Златан, Лука
Без ясен резултат: Тръмп и Зеленски са обсъдили даването на ракети "Томахоук" на Киев
След нови разкрития за Епстийн: Британският принц Андрю обяви, че се отказва от титлите си
Студени досиета: Синът на основателя на Mango е заподозрян за убийството му преди година
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
Предложение: Новите подземни паркинги в Белгия да бъдат предвидени за бомбоубежища
Как да спасите компанията от криза с репутацията
Съставните части на всеки печеливш екип