Крем против акне в центъра на предизборните дебати в САЩ

Крем против акне в центъра на предизборните дебати в САЩ

Цената на едно лекарство стана централна тема в президентската кампания в САЩ, след като предизвика гнева на обществото.

За по-малко от 18 месеца американската фармацевтичната компания Novum Pharma е повишила стойността на крем против акне с 3900%  до 9,6 долара, пише „Гардиън“. Това предизвикало масово недоволство.

Чакагската компания купила правата върху медикамента през май 2015 от предишния собственик Primus Pharmaceuticals. Оттогава кремът в туба от 60 г, който съдържа две евтини съставки, поскъпнал 3 пъти.

Веднага след продажбата новият собственик на препарата увеличил цената му с 1000% . После я удвоил за втори път през януари, а преди седмица потретил поскъпването, отбелязва „Файненшъл Таймс“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 30 юни до 6 юли
Жега: Испания счупи исторически рекорд за юни с 46 градуса, съпругата на Борис Джонсън се дехидратира
Проверяват сигнал, че издирваният черен леопард е забелязан край Ловеч
Отпада забраната за влизане в района на Шуменското плато
Край на превъртането на километражи при покупка на употребявани автомобили
Четири инвестиции, които си струва да направите още днес
Зеленски призова за засилване на санкциите срещу Русия
Алигаторски Алкатраз: Тръмп открива център за задържане на мигранти насред блата, пълни с едри влечуги