Snickers заменя фъстъците с кокос


Брандът за десертчетата с карамел и фъстъци Snickers замени традиционния си пълнеж с кокос, така че да наподобява на Bounty – друг бранд от портфолиото на Mars Wrigley Group.

Кампанията е стартирала в средата на ноември на територията на Франция и е изпълнила целта си да накара потребителите да смятат, че е допусната производствена грешка. Стотици снимки и коментари за продукта са споделени в социалните мрежи, преди от компанията да излязат с официално изявление, че това всъщност е шега. Те избират да пакетират именно Bounty, защото алергените му съвпадат с тези на Snickers.

„През последните 10 години всяка кампания беше под надслов „Не си ти, когато си гладен“. Решихме да преминем на следващо ниво и да представим последствията, които гладът може да има върху нашия собствен производствен екип“, споделя Лионел Трапе, маркетинг директор на Mars Франция. Така съвместно с агенцията CLM BBDO решават да направят смелия експеримент, с който да предадат посланието на потребителите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 18 октомври. Имен ден празнуват Златка, Златина, Златан, Лука
След нови разкрития за Епстийн: Британският принц Андрю обяви, че се отказва от титлите си
Без ясен резултат: Тръмп и Зеленски са обсъдили даването на ракети "Томахоук" на Киев
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
Студени досиета: Синът на основателя на Mango е заподозрян за убийството му преди година
Предложение: Новите подземни паркинги в Белгия да бъдат предвидени за бомбоубежища
Неизвестно за известните: Датски обущар измисля перфектната комбинация на ботуши с минижуп
Столична община ще тества сметосъбирането по график в „Люлин“ и „Красно село“ през уикенда