„Стела Артоа“ запознава съседи в празничната си кампания


Хората все по-често избягват да си говорят със съседите си, а понякога не знаят дори и как изглеждат. „Стела Артоа“ показва отношение към проблема в тазгодишната си празнична кампания, озаглавена „Моментите, които си струват“.

Производителят на бира подготвя активация в кварталите на 27 американски града, с която се надява да сближи американците, както и филм за 6 двойки съседи от Ню Йорк, документиращ запознанството им и първия им разговор. Кампанията включва също игра на уебсайта, в която ще бъдат раздадени 500 специални плетени чанти с две бутилки „Стела Артоа“ и отварачка от две части, така че да бъде използвана, само когато съседите са заедно. Най-голямата награда в томболата е бира за цял месец.

От компанията се надяват да позиционират продукта си като сближаващ хората и да променят факта, че едва 31% от американците познават съседите си.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Островът Ташироджима: Царството на котките
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара