„Стела Артоа“ запознава съседи в празничната си кампания

Хората все по-често избягват да си говорят със съседите си, а понякога не знаят дори и как изглеждат. „Стела Артоа“ показва отношение към проблема в тазгодишната си празнична кампания, озаглавена „Моментите, които си струват“.

Производителят на бира подготвя активация в кварталите на 27 американски града, с която се надява да сближи американците, както и филм за 6 двойки съседи от Ню Йорк, документиращ запознанството им и първия им разговор. Кампанията включва също игра на уебсайта, в която ще бъдат раздадени 500 специални плетени чанти с две бутилки „Стела Артоа“ и отварачка от две части, така че да бъде използвана, само когато съседите са заедно. Най-голямата награда в томболата е бира за цял месец.

От компанията се надяват да позиционират продукта си като сближаващ хората и да променят факта, че едва 31% от американците познават съседите си.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Шефът на Nvidia Дженсън Хуан изравни Уорън Бъфет по богатство