„Стела Артоа“ запознава съседи в празничната си кампания


Хората все по-често избягват да си говорят със съседите си, а понякога не знаят дори и как изглеждат. „Стела Артоа“ показва отношение към проблема в тазгодишната си празнична кампания, озаглавена „Моментите, които си струват“.

Производителят на бира подготвя активация в кварталите на 27 американски града, с която се надява да сближи американците, както и филм за 6 двойки съседи от Ню Йорк, документиращ запознанството им и първия им разговор. Кампанията включва също игра на уебсайта, в която ще бъдат раздадени 500 специални плетени чанти с две бутилки „Стела Артоа“ и отварачка от две части, така че да бъде използвана, само когато съседите са заедно. Най-голямата награда в томболата е бира за цял месец.

От компанията се надяват да позиционират продукта си като сближаващ хората и да променят факта, че едва 31% от американците познават съседите си.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Путин: Или украинските войници ще се изтеглят от Донбас, или ще го превземем със сила
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Борисов за вота: Днес ще направя тест дали работим заедно с "ДПС - Ново начало"
Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
Граждани на над 30 държави вече няма да могат да пътуват до САЩ
На днешната дата, 5 декември. Имен ден празнуват Елисавета, Сава, Савина, Съби
Централната банка на Сингапур проверява банки в разследване за пране на пари на стойност 1,8 млрд. долара