L'Oréal ще предложи на клиентите дигитални огледала

L'Oréal ще предложи на клиентите дигитални огледала

Ръководството на френския козметичен производител L'Oréal обмисля вграждането на нова технология в британските магазини, пише marketingmagazine.co.uk.

Компанията има намерение да монтира технологични огледала, чрез които клиентите ще могат да изпробват продуктите им виртуално.

Революционната технология се казва Ezface. Чрез нея хората ще могат да видят как външния им вид се променя, ако използват продуктите на L'Oréal.

Огледалата ще промотират Maybelline и няколко други марки и ще бъдат достъпни и за тийнейджърките - част от таргет групата, до която компанията цели да достигне.

Този вид технология вече се използва от веригата Walmart в САЩ и е особено полезна за клиентите, които имат желание да пазаруват козметика и най-вече грим онлайн.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
Островът Ташироджима: Царството на котките
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт