L'Oréal ще предложи на клиентите дигитални огледала

L'Oréal ще предложи на клиентите дигитални огледала

Ръководството на френския козметичен производител L'Oréal обмисля вграждането на нова технология в британските магазини, пише marketingmagazine.co.uk.

Компанията има намерение да монтира технологични огледала, чрез които клиентите ще могат да изпробват продуктите им виртуално.

Революционната технология се казва Ezface. Чрез нея хората ще могат да видят как външния им вид се променя, ако използват продуктите на L'Oréal.

Огледалата ще промотират Maybelline и няколко други марки и ще бъдат достъпни и за тийнейджърките - част от таргет групата, до която компанията цели да достигне.

Този вид технология вече се използва от веригата Walmart в САЩ и е особено полезна за клиентите, които имат желание да пазаруват козметика и най-вече грим онлайн.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната